Zöldül a Panasonic

A Panasonic reméli, hogy a fogyasztók továbbra is vásárolják majd termékeiket – így, hogy átállnak a környezetbarát termékek gyártására a környezet védelmének érdekében.

Chung Cheng Csi, a vállalat, a fogyasztói termékek marketingének ellenőrzéséért felelős vezetője azt mondta: „Látjuk a fogyasztói trend elmozdulását a szokásos, normál termékek felől az energiatakarékos termékek felé, ezért érezzük szükségét az újításoknak.”

A vezető egy sajtótájékoztatón fejtette ki, hogy a környezetbarát termékek értékesítési hányada hatalmasat nőtt, a korábbi 13 százalékról mára 30 százalékra növekedett. 
Chung Cheng Csi elmondta, a Panasonic célja a fogyasztók oktatása a természetvédelemről, a környezetbarát termékekről, és őszintén remélik, hogy ezentúl még többet vásárolnak majd az ő termékeikből.

„Ha több ember vásárolja meg az ilyen típusú termékeket, az az árak fokozatos csökkenését fogja jelenteni.” – jelentette ki a vezető arra a kérdésre válaszolva, hogy milyen árszabásra számíthatnak a felhasználók, tudván, hogy a környezetbarát termékek ára általában 15-20 százalékkal drágábbak, mint a hagyományos típusok.

Összhangban a fenn említett kezdeményezéssel, a Panasonic is elfogadta a Mottainai nevű koncepciót, miszerint öko-márkává fogja önmagát felépíteni.
A Mottainai, melynek jelentése „micsoda hulladék” és „nem szemetelj” hatja majd át a szervezet internetes portálját, úgy, mint a vállalatok társadalmi felelősségének programjait és a jövő havi reklámkampányát is.

Ajánlott tartalom

Már 7,5 tonnánál jár a használt mobiltelefonokat visszagyűjtő kampány eredménye

A több mint 5 éve futó "Passzold vissza, Tesó!" kampányban mára 1111 gyűjtőpont részvételével, több mint 7,5 tonnányi használaton kívüli mobiltelefon gyűlt össze - közölte a KÖVET Egyesület a Fenntartható Gazdaságért szerdán az MTI-vel.