Újabb kapu zárult be az autósok előtt

Eddig sem furikázott sok gázüzemű autó a hazai utakon, pedig a fenntartása és üzemeltetése lényegesen olcsóbb, mint a benzinnel vagy dízellel működő kocsiknak.

Ajánlott tartalom

Februárban megcsappant az elektromos autók eladása

Februárban 10,1 százalékkal nőtt éves összevetésben a forgalomba helyezett új autók száma az Európai Unióban. A legnépszerűbb választás továbbra is a benzinüzemű kivitel volt, a második legnépszerűbb pedig a hibrid-benzines. Az akkumulátoros elektromos autók részesedése februárban nem változott az egy évvel korábbihoz képest, elmaradt viszont a tavalyi átlagtól.

Nincs hozzászólás

  1. Hazugság,a részigazság is,ill a részletek elhallgatása iult héten,s!

    + 20% fogyasztás!!!???
    -csomagtartó csökkenése/vagy pótkerék feláldozása
    -gáz műszaki vizsga,+10 éves tartálynál tartály csere,vagy kiszerel,és +vizsga de csak 5 évre,ami 2×2 év vizsga
    -új telepítés:200-370e Ft
    -kb 30-70 kg túlsúly
    -minden megállásnál tükrön lesz a szemed,a robbanás veszély miatt
    -a túlsúly miatt előbb mint utóbb a hatsó rugoid megadják magukat
    -a mult 7 en 2012 dec 02.án tankoltam németországban: 1l=0.81 cent
    227Ft ért,és ott nem emelik az árát

  2. Néha a hozzászólás is részigazság.( hazugság vagy tudatlanság )

    Kb. 70000 km.-t autóztam idáig gázüzemben.

    Fogyasztás ( nálam ) max. 10 % – al nőtt.
    A motor járása észrevehetően simább, egyenletesebb.
    A pótkereket ajánlatos vinni, ( nekem kirepedt a gumim, amikor a spray nem használ.)
    Gázberendezés ell. 20000 km.-enként 10000 ft
    Gumikopás nem észlelhető.
    Érezhetően biztonságos.
    Idős sokat használt autómnál szinte csak ezzel nem volt idáig probléma:))

  3. Több mint 50.000ezr km-t mentem LPG-vel. Az államnak ez is fáj hogy olcsóbban autózhatunk! Jövedéki adó, időszakos műszaki vizsga díja-ez mind sarc!!!