Neox: új ebike hajtás az olaszoktól

A NEOX hajtásrendszere nem hasonlít a piacon lévő megoldásokhoz.

Első látásra is feltűnik, hogy valami hiányzik erről a gépről. A támvilla eltűnt, és a bal hátsó oldalon semmilyen felfüggesztést nem találunk. A jobb oldalon viszont ott van a teljesen zárt integrált motor/erőátviteli egység, melyben egy 36V-os, max. 500W-os középmotor, és egy elég különleges, elektromosan váltható szekvenciális váltórendszer bújik meg.

A kerékpár lopásvédelme is elsőrangú. A hajtóműnél egy egyedi formájú tengelyt építettek be, melyet kivéve a hajtókarok és az erőátvitel között megszűnik a fizikai kapcsolat, így a járgányt nem éri meg elkötni. A hátsó tengelynél pedig egy további mechanikai zárat találunk. Az elektromos rendszer a kocsiknál megszokott slusszkulccsal működik.

Az akku a vázban van, 375Wh-a a kapacitása. Ezzel 80-100 km-es hatótávot lehet elérni.

A teljes cikk itt olvasható.

Ajánlott tartalom

Februárban csaknem kétszer annyian béreltek MOL Bubit, mint egy évvel ezelőtt

A februári jó időjárás miatt csaknem kétszer annyian béreltek MOL Bubit, mint az előző év azonos időszakában - közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) szerdán az MTI-vel.