Márkanevet vált a Junkers

Ez év márciusától a Junkers fűtéstechnológiai márka Bosch márkanéven jelenik meg Magyarországon is.

A névváltás célja a piacon való jelenlét erősítése valamint az energiahatékony fűtési és melegvíz-készítési termékkínálat bővítése. A márkanév-váltás magában foglalja a Junkers intelligens fűtési megoldásait, kiváló szerviz szolgáltatását, és a Bosch innovatív erejét, megbízható minőségét. A termékportfólió középpontjában 2010-től hangsúlyosan a kondenzációs technológián alapuló gáztakarékos megoldások és a megújuló energiaforrásokkal kombinálható rendszerek állnak.

Intelligens megoldás és innovatív erő

A Bosch Termotechnika Európában mind a lakossági, mind a vállalati szférában vezető piaci szerepet tölt be az energiahatékony fűtési és melegvíz-készítési rendszerek területén. A váltás gondolatának alapja egy reprezentatív kutatás eredménye volt, mely szerint a megkérdezettek jelentős százaléka már 2008-ban is feltételezte azt, hogy a Bosch saját márkanéven fűtéstechnikai megoldásokat is kínál. A névváltástól elvárt eredmény a piaci jelenlét növekedése, hiszen a Bosch Termotechnika a hozzá tartozó energia hatékony fűtési termékek és melegvíz-készítési megoldások skálájának további bővítésével kívánja ötvözni a márkanév-váltást.

Piacvezető szerep az energia hatékony fűtési és melegvíz-készítési rendszerek területén

A Bosch márkanév alatt tervezett piaci megjelenések között olyan rendszerek szerepelnek, amelyek kondenzációs technológiát vagy megújuló energiát használnak és különböző energiaforrásokat kombinálnak. Ennek megfelelően az elkövetkező évek termékbevezetései a szolár rendszerekre, a hőszivattyúkra és a kondenzációs termékek továbbfejlesztésére összpontosítanak majd.

„A Junkers az intelligens megoldások és első osztályú szolgáltatások szinonimája. A névváltással a Bosch innovatív ereje és piaci jelenléte még jobban láthatóvá válik. A jövőben a Bosch a korszerű termotechnikai termékek szélesebb és vonzóbb palettáját tudja majd kínálni vásárlóinak és partnereinek.” – mondta Thomas E. Beyer, a Robert Bosch Kft. ügyvezető igazgatója.

Következetes kereskedelmi politika, kiváló termékstratégia, állandó csapat

A Junkers márkanév 1932 óta tartozik a Bosch csoporthoz, és a budapesti központ 20 fős csapata mellett 40 auditált szervizpartner működik Magyarországon, a termékek pedig közel 700 értékesítési ponton érhetők el. A több évtizedes piaci siker titka a következetes kereskedelmi politika és kiváló termékstratégia, melynek középpontjában a szolár rendszerrel kombinált kondenzációs készülékek állnak.

„Biztosak vagyunk abban, hogy a fűtési rendszerek modernizálása a legésszerűbb első lépést jelenti az energiahatékony épületkorszerűsítéseknél, hiszen háztartásaink is szeretnének függetlenebbé válni a kőolajtól és a földgáztól. A hatékony fűtéstechnika és a megújuló energiák egyre fontosabbá válnak majd, s várhatóan tovább nő az érdeklődés termékeink és rendszereink iránt.” – nyilatkozta Zuggó Balázs, a Robert Bosch Kft. Termotechnika üzletágának új vezetője, majd hozzátette: „(…) többek között ezért bővítjük termékportfóliónkat olyan kondenzációs kazánnal, mely szolárral és szolár-kompatibilis szabályzórendszerrel is összehangoltan működik.”

Ajánlott tartalom

Környezetre nem káros szerekkel takarítják Budapestet

A héten éjszakánként, 23 óra 30 perc és 4 óra 30 perc között folytatódik Budapest tavaszi nagytakarítása a Váralagút, a Lánchíd, a városligeti Zielinski híd és a Szabadság híd megtisztításával - tudatta a BKM Budapesti Közművek Nonprofit Zrt. az MTI-vel közleményben hétfőn.