Az eGO elektromos motorjai

Az eGO amerikai elektromos jármű-gyártó nem olyan régen tört be a piacra új, elektromos kismotorjaival.

A Helio Bringa célja, hogy világszerte megfeleljen a mai városi ember elvárásainak, a közlekedést megkönnyítve. Minden eGO motorbicikli mopedként van bejegyezve, tehát az összes EU tagországban használható. A Helio egy feltöltéssel körülbelül 30-40 km-es távolságot tud megtenni, végsebessége pedig (modelltől függően) 20, 25, vagy 37 km/h.
A tesztelésekkor a Helio M20 és M25 sebessége még emelkedőkön is 20 km/h és 25km/h volt.
Néhány európai országban az előírások szerint az alacsonyabb sebességű modellek lehetővé teszik, hogy biztosítás, regisztráció, vagy akár sisak nélkül használjuk őket.

Az eGO Cycle2 pedál nélküli elektromos bicaj. A gyártó szerint a bringákat dombos helyeken is lehet használni, ráadásul előnye, hogy az árak nem szálltak el, viszonylag ésszerű összegért válogathatunk több modell közül. Az elektromos motorbicikli kitűnő választás, ha csak a boltig szeretnénk eljutni, esetleg munkába, vagy iskolába, városon belül nagyon jól kihasználható.

A vállalat nem ajánlja hegyvidékre az eGO-t (olyan városokba, mint például San Francisco, vagy Berkely), mert nem teljesít túl jól a meredek utcákon. Azokon a területeken, ahol kevésbé meredekek az utcák, nagyon is jó munkát végez a kétkerekű.

Az alapvető modelleken túl, létezik luxus modell is, mely az ún. eGO 2 Cycle LX, mely alapjaiban ugyanaz, mint az eGO 2 – további funkciókkal bővítve, mint pl. az első és hátsó irányjelzők, kettős tükör, rendszámtábla tartó, elektromos kürt, sebességmérő, és egy ún. handle bar világítási rendszer. Piros és fekete színekben kapható, ára 1675 dollár.

További információk: http://www.egovehicles.com/

Ajánlott tartalom

Februárban megcsappant az elektromos autók eladása

Februárban 10,1 százalékkal nőtt éves összevetésben a forgalomba helyezett új autók száma az Európai Unióban. A legnépszerűbb választás továbbra is a benzinüzemű kivitel volt, a második legnépszerűbb pedig a hibrid-benzines. Az akkumulátoros elektromos autók részesedése februárban nem változott az egy évvel korábbihoz képest, elmaradt viszont a tavalyi átlagtól.