A Tesla Cybertruck a reklámok világába is radikális változásokat hoz

Valószínűleg láttad már a Tesla Cybertruck-ot és van róla egy határozott véleményed.

Ennél az autónál nem beszélhetünk másról, csak a végletekről, ugyanis az emberek vagy imádják a dizájnt vagy sem. És egész sokan szeretik, mert már 10,5 milliárd dollár folyt be a Teslához csak az előrendelésekből, írta a teslasok.hu. Az előrendelések egy 100 dolláros visszaigényelhető letétet jelentenek gyakorlatban, amitől bármikor visszaléphetnek a jövőbeli vevők. 2017-ben a Tesla Model 3 is hasonlóképp rajtolt el, akkor 14 milliárd dollárért foglaltak le az érdeklődők egy helyt a sorban. A kocsi bejött a Teslának és jelenlegi 25 milliárd dolláros bevételükből 16 millió a Model 3-ból érkezik. Ha ezeket a számokat összehasonlítjuk a Cybertruck-kal, akkor egész jól áll a Tesla ezzel a megosztó pickuppal. Főleg úgy, hogy egyáltalán nem költött a Tesla marketingre. A Cybertruck-ot nem tették TV reklámokba vagy újságok hátuljára, hanem hagyták azt, hogy a szóbeszéd legyen a hírvivő. Mahesh Murthy LinkedIn oldalán úgy véli, hogy az igazán emlékezetes/megjegyzésre méltó termékeknek nem is kell hirdetésre költenie és igazából minden cégnek arra kéne törekednie, ilyesmit állítson elő. A Tesla Cybertruck azért lesz nagy siker mindenféle reklám vagy hirdetés nélkül is, mert a Tesla egy egyedi pickupot tervezett, amiről az emberek beszélni akarnak. A megosztó formavilág egy szükséges lépés és egy zseniális marketingfogás, mellyel a Tesla felhívta a figyelmet az amúgy nagyon jól árazott Cybertruck-ra.

Ajánlott tartalom

A BMW Group tervezőmérnökei bemutatják a Neue Klasse minden érzékszervet átható élményét

A milánói Salone del Mobile dizájnhét keretében a müncheni központú vállalatcsoport reflektorfénybe gurítja a jövő holisztikus vízióját.