Kezdőlap / Technológiák / Zöld autó / Elektromos autó / A Tesla Cybertruck a reklámok világába is radikális változásokat hoz
Tudj meg többet: Elektromos autó

A Tesla Cybertruck a reklámok világába is radikális változásokat hoz

Valószínűleg láttad már a Tesla Cybertruck-ot és van róla egy határozott véleményed.

Ennél az autónál nem beszélhetünk másról, csak a végletekről, ugyanis az emberek vagy imádják a dizájnt vagy sem. És egész sokan szeretik, mert már 10,5 milliárd dollár folyt be a Teslához csak az előrendelésekből, írta a teslasok.hu. Az előrendelések egy 100 dolláros visszaigényelhető letétet jelentenek gyakorlatban, amitől bármikor visszaléphetnek a jövőbeli vevők. 2017-ben a Tesla Model 3 is hasonlóképp rajtolt el, akkor 14 milliárd dollárért foglaltak le az érdeklődők egy helyt a sorban. A kocsi bejött a Teslának és jelenlegi 25 milliárd dolláros bevételükből 16 millió a Model 3-ból érkezik. Ha ezeket a számokat összehasonlítjuk a Cybertruck-kal, akkor egész jól áll a Tesla ezzel a megosztó pickuppal. Főleg úgy, hogy egyáltalán nem költött a Tesla marketingre. A Cybertruck-ot nem tették TV reklámokba vagy újságok hátuljára, hanem hagyták azt, hogy a szóbeszéd legyen a hírvivő. Mahesh Murthy LinkedIn oldalán úgy véli, hogy az igazán emlékezetes/megjegyzésre méltó termékeknek nem is kell hirdetésre költenie és igazából minden cégnek arra kéne törekednie, ilyesmit állítson elő. A Tesla Cybertruck azért lesz nagy siker mindenféle reklám vagy hirdetés nélkül is, mert a Tesla egy egyedi pickupot tervezett, amiről az emberek beszélni akarnak. A megosztó formavilág egy szükséges lépés és egy zseniális marketingfogás, mellyel a Tesla felhívta a figyelmet az amúgy nagyon jól árazott Cybertruck-ra.

0 Ft-os villanyszámla, egyszerűen. Kérjen itt ajánlatot napelemes rendszerre. 15 percen belül részletes, személyre szabott árajánlatot kap. (x)

Ajánlott tartalom

Elektromos autóbuszokat adtak át Pécsen

Átadták Pécs tíz új elektromos hajtású helyi járatú autóbuszát pénteken.