A régió legtöbb elektromos BMW autóját hazánkban adták el tavaly

A BMW Magyarország idén is rekordértékesítésre számít BMW és Mini modelljeinél – nyilatkozta Massimiliano Di Silvestre, a BMW Magyarország ügyvezető igazgatója az MTI-nek, annak kapcsán, hogy bemutatták a Mini három modelljének új változatait a Balaton felvidéken.

Emlékeztetett arra, hogy a BMW Magyarország rekordértékesítéssel zárta az előző évet: 2016-hoz képest 13 százalékkal többet, 2698 BMW-t adtak el, Miniből pedig 59 százalékkal többet, 224 darabot. Elmondta: az idén eladott autók száma alapján abban bíznak, hogy felülmúlják a tavalyi értékesítést, hiszen január és április között a BMW értékesítések 17 százalékkal, a Mini eladások pedig 25 százalékkal nőttek, és erősödött piaci részesedésük is.
Az év hátralévő részében további bővülést remélnek, miután most mutatták be a Mini három típusának (a 3, az 5 ajtós és a Cabrio) új változatait, illetve korábban a Countryman hibrid változatát. Tavasszal mutatták be a BMW idei új modelljeit: az X2-es szabadidő-autót, és érkezik az 5-ös sorozat legerősebb, M-es változata, majd a legnagyobb szabadidő-autójuk, egy teljesen új modell, az X7-es is. Hamarosan bemutatják a hibrid sportautójuk nyitott változatát, az i8 Roadstert is.

Massimiliano Di Silvestre szólt arról is, hogy a BMW teljesen elektromos modellje, az i3-as értékesítései is jó alakulnak Magyarországon, hiszen a régióban itt adták el a legtöbbet. Meglepőnek nevezte az autó magyar sikerét, amelyet egyebek között az elektromos autóknak járó zöld rendszámnak, és a kormányzat által nyújtott, az elektromos mobilitást segítő kedvezményeknek tulajdonított. Kiemelte, hogy 2019-ben bemutatják a Mini első, teljesen elektromos autóját is, amitől szintén komoly eladásokat várnak globálisan, de Magyarországon is. Tavaly 140 vásárló választotta a BMW i3 és i8 modelleket.

Ajánlott tartalom

A napenergiával működő autók rejtélyes világa feltárul

2030-ra 60 százalékkal csökkenhetnek a napelemes autók költségei.