Will.i.am a Coca-Cola-val közösen indít környezetvédő márkát

Az újrahasznosított anyagokból készült termékek általában dísztelenek. Will.i.am ezen szeretne változtatni.

A népszerű zenész a Coca Cola  segítségével új ruhakollekciót és kiegészítőket mutat be. Az Ekocycle nevű termékcsalád célja trendi arculatot kölcsönözni az újrahasznosított márkáknak, így könnyebben elérve a fiatalabb célcsoportokat. Will.i.am szerint a ma kapható újrahasznosított termékek közül egy sem divatos, és egy hozzáadott művészi stílusjeggyel még egy egyszerű üveg is trendivé válhat. Az első Ekocycle termék egy Beat fejhallgató lesz, egy meglehetősen drága márka, melyet a rapper Dr.Dre tett népszerűvé. A új fejhallgatóért is mélyen kell nyúlnunk a zsebünkbe, majdnem 80 ezer forintos áron kerül piacra. Híres tervezőkkel karöltve cipőket, táskákat, szemüvegeket, és még bútorokat is árulnak majd, legtöbbjük szintén luxustermékként lesz pozicionálva. Mindegyik Ekocycle logón szerepel majd, hogy az adott termék gyártásához hány műanyag üveget használtak fel. A Coca-Cola a profit egy részét visszaforgatja a szelektív hulladékgyűjtés támogatására.

Ajánlott tartalom

Feleslegessé vált mobiltelefonokat gyűjt az Auchan

Az Auchan Magyarország is csatlakozik ahhoz az akcióhoz, amelynek célja, hogy minél több, már nem használt mobilkészüléket, GPS-t, tabletet és ezekhez használt töltőt, kábelt gyűjtsenek vissza a magyar háztartásokból, elősegítve ezzel a körforgásos gazdaságot - közölte a vállalat hétfőn az MTI-vel.