Kezdőlap / Technológiák / Zöld autó / Elektromos autó / Vége az elektromos autók ingyenes töltésének a Mol-kutakon
Tudj meg többet: Elektromos autó

Vége az elektromos autók ingyenes töltésének a Mol-kutakon

2018. augusztus 1-től megszűnik az elektromos autók ingyenes töltésének lehetősége a Mol-kutakon, az olajtársaság a jövőben szigorúan üzleti alapon kívánja üzemeltetni töltőhálózatát, ezért fizetőssé teszi áramkútjait – tudta meg az e-cars.hu.

A portál megkeresését követően, amely arra vonatkozott, hogy tényleg fizetősek lesznek az eddig ingyenes működő Mol-töltőpontok az autósoknak, a vállalat szinte azonnal reagált: A MOL 2012-ben elsőként helyezett üzembe gyors elektromos töltőt, és azóta is folyamatosan bővíti hálózatát. A fogyasztók igényeinek minél szélesebb körű kiszolgálása, a fenntartási költség, valamint az infrastrukturális beruházások megtérülésének érdekében a MOL ezentúl versenypiaci alapon működteti az e-töltő hálózatát. Jelenleg négy budapesti töltőállomáson (Istenhegyi u., Kerepesi u., Könyves Kálmán körút, Hunyadi u.) találhatók villámtöltők. Ezek mindössze 30 perc alatt képesek feltölteni egy elektromos autó akkumulátorait menetkészre.

Az év végéig további 10 elektromos töltőt telepítünk Budapesten, vidéken pedig 15 töltőt adunk át. Emellett a MOL-csoport részt vesz a NEXT-E projektben is, amelynek köszönhetően a régióban egy 252 darab gyors és ultragyors elektromos töltőből álló regionális hálózatot hoz létre 2020-ig. A projekt részeként idén 11 darab töltőt telepítünk az autópályák és az M0-ás autóút mentén.

A lassabb AC töltés ára 1990 forintba, míg a gyorsabb DC töltés ára 2990 forintba kerül majd. A hivatalos Mol Plugee honlapra ellátogatva gyorsan kiderül az is, hogy minden elkezdett töltési folyamat egy töltésnek számít, függetlenül az időtartamától és a felvett energia mennyiségétől.

Ajánlott tartalom

Megérkezett az oroszok válasza a Teslára, a Kalasnyikov CV-1

Az AK-47-es gépkarabéllyal világhírűvé vált orosz Kalasnyikov gyár piacra dobott egy rerto kinézetű elektromos autót, a CV-1-et.