Alternatív energia logó
csatlakozzFacebook Twitter napenergia szelenergia vizenergia hidrogen geotermikus-energia bioenergia
Bemutatkozás
Technológiák
epuletek zoldinfo zold-auto elektromos-ketkereku zold-informatika haztartasi-eszkozok szorakoztatoelektronika telekommunikacio Rovatok zoldtrendEsemények

energiagazdalkodas

palyazatok-felhivasok


Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

Rovatok » ZöldTrend

Hasznosak az étrendben az olajos magvak

forrás: mti
Megjelenés: 2010.05.11., 18:26   Utolsó módosítás: 2010.05.11., 18:26

Az olajos magvak fogyasztása jót tesz az egészségnek, mert egyéb előnyei mellett csökkentheti a vér koleszterinszintjét is - állapították meg hétfőn megjelent tanulmányukban amerikai kutatók.

Azoknak az embereknek, akik napi átlagban 67 gramm olajos magot ettek, 5,1 százalékkal alacsonyabb volt a teljes koleszterinszintje, ezen belül 7,4 százalékkal a sokszor ártó koleszterinnek is nevezett LDL-szintje, mint azoké, akik nem iktattak étrendjükbe olajos magvakat.
Joan Sabate, a kaliforniai Loma Linda Egyetem munkatársa csoportjával hét országban elvégzett, 25 korábbi tanulmány adatait elemezte, amelyekben összesen 583 férfi és nő vett részt.

Az Archives of Internal Medicine című szakfolyóirat legfrissebb számában közzétett eredmények nem mutattak különbséget aszerint, hogy milyen olajos magot - diót, mogyorót, mandulát vagy mást - fogyasztottak a résztvevők.
További jó hír, hogy a szerzők szerint a nagy olajtartalom ellenére a magvak kedvelői nem szedtek fel többletsúlyt a kontrollcsoporthoz képest.


CÍMKÉK:
 

Hozzászólok a cikkhez

Hozzászólás beküldéséhez be kell jelentkezni.

Nincs még hozzászólás.


2012. május 21. hétfő
   
Keresés az oldalon:
ok
Videók
Cégadatbázis
Álláskereső
Kínál
Keres
Álláshirdetés feladása
Partnereink
Tudtad-e fejléc

Ha távollétedben (pl: munkaidőben) letekered lakásod fűtését, akár 15%-os energiacsökkenés is elérhető.

Tudtad-e gomb
Tudtad-e lábléc