Félig kerékpár, félig elektromos autó

A biciklik hátránya, hogy nehéz nagyobb csomagokat szállítani vele, és sokkal jobban ki vagyunk téve az elemeknek, különösen a hideg téli hónapokban. A kisautók és a kerékpárok tulajdonságait hivatott ötvözni kibocsátásmentes csomagolásban az ELF, az Organic Transit találmánya.

A háromkerekű, pedállal hajtott jármű beépített elektromos rásegítő motorral is rendelkezik, mely a tetőn található napelemből nyeri az energiát. A kifejezetten városi közlekedésre fejlesztett ELF megspórolja a környezet és pénztárcánk számára az autós közlekedés költségeit, ugyanakkor védelmet is nyújt az időjárás viszontagságai elől. A kis járgányt elsősorban mi hajtjuk, ha azonban szükségünk van egy kis segítségre egy emelkedőn, vagy csak pihennénk egy picit, bekapcsolhatjuk az elektromos motort, mely átveszi az irányítást. A beltérben egy kis csomagtér is helyet kapott, ráadásul a jármű rendelkezik az úton elengedhetetlen felszereléssel is, indexlámpákkal, reflektorral, és még visszapillantó tükörrel is. Mindezt úgy, hogy elég kompakt marad a biciklisávban való közlekedéshez. A lítium akkumulátor hálózatból, vagy a tetőn található napelemből nyeri az energiát, egyetlen töltéssel pedig akár 48 kilométer megtételére is képes. Az ELF még csak prototípus formájában létezik, remélhetőleg hamarosan az utakon is láthatunk belőle néhányat.

-

-

Ajánlott tartalom

Magyarországon nőtt a második legnagyobb arányban a tisztán elektromos autók értékesítése márciusban

Magyarországon nőtt a második legnagyobb arányban a tisztán elektromos autók értékesítése márciusban - közölte az Energiaügyi Minisztérium (EM) csütörtökön a Facebook oldalán közzétett bejegyzésben.

Nincs hozzászólás

  1. Ez vicces!
    A Pannonrider Budapesten készül, és ennél sokkal profibb darab. És abból már több példány is fut a magyar utakon, én már kb. 9.000 km-nél járok vele, és 1,5 éve használom, igaz, az enyém olcsóbb modell, nincs rajta napelem.

    Nem ártana propagálni és elterjeszteni!

    István