Kezdőlap / Rovatok / Zöldinfó / Oktatás-kultúra / Egészségesebb az otthoni munka

Egészségesebb az otthoni munka

Az otthoni munka sok szempontból zöldebb az irodai munkánál, de könnyen el is hagyhatjuk magunkat. Itt van 5 tipp, hogyan tegyük egészségesebbé az otthoni munkát.

1. Szerencsére szabadabb az időbeosztás, így 2-3 óránként felkelhetünk az asztaltól, hogy sétáljunk vagy tornázzunk. Egy kis mozgás az agyat is felpörgeti, így jobban tudunk koncentrálni a további munkára.

2. Ne süllyedjünk bele kedvenc fotelunkba vagy a kanapéba, inkább üljünk az asztalnál egy kényelmes széken. Így kevésbé gyötörjük meg hátunkat és derekunkat, és talán az álmosság is később zuhan ránk.

3. A telefont tegyük távolabb, hogy fel kelljen állni egy-egy híváshoz, így amikor felvesszük a kagylót, mozgunk is, kinyújthatjuk elgémberedett tagjainkat.

4. Találjuk meg a megfelelő étkezési időpontokat, és tartsuk is be. A lényeg, hogy ne nassoljunk!

5. Néha a szemünknek is kell a pihenés. Minden órában tartsunk 5-10 perc „képernyő szünetet”.

Ajánlott tartalom

Norvég miniszterelnök: a NATO segíthet a klímaváltozás elleni küzdelemben

A NATO segíthet a klímaváltozás elleni küzdelemben - jelentette ki kedden Erna Solberg norvég miniszterelnök a NATO alapításának 70. évfordulójára összehívott vezetői találkozón Londonban.

Nincs hozzászólás

  1. Szerencsére -grafikusként – otthon dolgozok. Ezek viszont hasznos tanácsok, mert már érzem magamon hogy kezdek tespedni. Az edzés kötelező plusz rendszeresen elkezdtem kávéházakba járni. Növeli a költségeket de legalább mozogsz. Olvastam is erről valamit internet nomád cimmel. Az lennék már? Jól hangzik 🙂