Díjazták a legnagyobb öko webáruházat

Idén a környezetbarát és energiatakarékos termékeket kínáló Zöldpolc webáruház vitte haza az év legjobb FMCG webshopjának járó díjat.

A GoldenBolt szakmai versenyre 39 webáruház jelentkezett, ahol vizsgálták többek között az ügyfélszolgálat elérhetőségét, minőségét, a honlap átláthatóságát és a szállítás minőségét.
A Mai Piac október 21-én harmadik alkalommal osztotta ki az év legjobb FMCG-webshopjainak járó díjakat. A Royal Szamos Cukrászda különtermében rendezett ünnepségen jelen voltak a díjak várományosai, a tavalyi győztes, a Mai Piac szerkesztősége és a HVG Online Zrt., a KutatóCentrum,  valamint az Interware Zrt. képviselői.
A fődíjas családi vállalkozás motorja a közgazdász végzettségű Rakonczay Tamás, aki korábban informatikai és menedzsment-tanácsadóként dolgozott.

A Zöldpolc létrehozását közel féléves előkészítő munka előzte meg, mondja a tulajdonos, mivel nulláról kellett felépíteni egy komplett céget és virtuális „zöld” boltot. A vállalkozás a következő koncepcióból indult ki: „ A bio boltok hatékonyan kiszolgálják az egészséges táplálkozás iránt érdeklődő vásárlókat, viszont a háztartásban használt környezetbarát és energiatakarékos termékeket úgy kell tucatnyi boltból összeválogatni. A webboltunkkal egy hiányt szerettünk volna pótolni, ahol igyekszünk „zöld alternatívát” nyújtani egy átlagos magyar háztartásban használt valamennyi termékre. 20 beszállító válogatott környezetbarát termékeit kínáljuk: mosó- és tisztítószereket, natúr kozmetikumokat, mosható pelenkát és témába illő könyveket, hogy csak néhány termék kategóriát említsek. Ezen kívül számos megoldást kínálunk az otthoni áram-, víz- és gázfogyasztás csökkentésére, ami szintén hozzátartozik egy zöld háztartás vezetéséhez.”

Bár a Zöldpolc webáruház csak közel fél éve indult, a forgalom hónapról hónapra dinamikusan növekszik. „Amikor elindítottuk boltunkat, már akkor a legnagyobb kínálatot felvonultató „zöld” webáruház voltunk, közel 500 termékkel. Mára ez a szám 750-re bővült, és szinte minden héten további termékeket kutatunk fel és tesszük elérhetővé vásárlóink számára.” A Zöldpolc más szempontból is különbözik hasonló webboltoktól. Ilyenek például a versenyképes árak, a termékoldalakon található részletes információk, a termékképek minősége, a rövid szállítási határidő, a szállítási opciók (futárszolgálat és személyes átvételi lehetőség 87 városban) és az ügyfélszolgálat minősége.

Ajánlott tartalom

Feleslegessé vált mobiltelefonokat gyűjt az Auchan

Az Auchan Magyarország is csatlakozik ahhoz az akcióhoz, amelynek célja, hogy minél több, már nem használt mobilkészüléket, GPS-t, tabletet és ezekhez használt töltőt, kábelt gyűjtsenek vissza a magyar háztartásokból, elősegítve ezzel a körforgásos gazdaságot - közölte a vállalat hétfőn az MTI-vel.