Ősszel Bam! Nagykövetek is segítik a kerékpározás népszerűsítését

Bringázz a munkába! 2010 őszén is!

Ősszel Bam! Nagykövetek is segítik a kerékpározás népszerűsítését

A Bringázz a munkába! kampány 2007-es indulása óta több tízezer közlekedőt vett rá, hogy a környezetbarát közlekedés jegyében autóját kerékpárra cserélve „bringázzon a munkába”. A 2010-es őszi kampány újdonságaként Hegedűs D. Géza Bam! Nagykövetként segíti a kerékpározás népszerűsítését. A Magyar Kerékpárosklub emellett a korábbi népszerűsítő tevékenysége elismeréseképpen Bam! Nagyköveti kinevezést adományoz Hajós Andrásnak, Király Júliának, Németh Jucinak, Novák Péternek, Ónodi Eszternek, Péterfy Borinak, valamint Scherer Péternek és Till Attilának. A Bringázz a munkába! kampány idén szeptember 16-tól október 22-ig tart, ebben az időszakban kell a bam.hu oldalon regisztrálóknak minimum 8 alkalommal bringával tekerni munkába az értékes ajándékokért.

Az évente két alkalommal megrendezett, mára országosan ismert és közkedvelt Bringázz a munkába! kampányoknak fontos szerepük van abban, hogy évről évre egyre többen választják a kerékpárt közlekedési eszköznek. A Bringázz a munkába! kampány hosszú távú célja, hogy a kampányidőszakokon kívül is növekedjen a kerekpáros közlekedési kedv. Ennek érdekében a 2010-es őszi kampány a civil aktivitásra helyezi a hangsúlyt, üzenete: Vedd Rá a kollégáidat, hogy ők is bringázzanak a munkába! Tavasszal 8.200-an teljesítették a minimum 8 tekerést az adott időszak alatt és ezzel 630 tonna szén-dioxid kibocsátásától kímélték meg a légkört.

Az idei kampány egyik újdonságaként  Bam! Nagykövetek is segítik a kerékpározás népszerűsítését. A Bam! Nagykövet cím birtokosa az adott kampányidőszak hivatalos képviselőjeként részt vesz a Bam! rendezvényein és feladata legjobb tudása szerint népszerűsíteni a kampány célkitűzését, emellett jogosult nyilatkozni a Bam! eseményeiről is.
Magyarország legnagyobb színháza, a Vígszínház szintén teljes mellszélességgel támogatja a kampányt. A Víg nemcsak nyitott színház, hanem környezetbarát is, mely a kultúra közvetítése mellett ugyanakkora hangsúlyt fektet a környezettudatos életmód népszerűsítésére is.
Másik idei újdonság, hogy minden a Bam.hu oldalon regisztráló csapat külön Facebook rajongói oldalt indíthat, amelyen a csapattagok kerékpáros élményeiket tehetik közzé. Az október 22-ig a legtöbb rajongót begyűjtő Bam! csapat a népszerűségen kívül értékes jutalomban is részesül!
www.bringazzmunkaba.hu

Ajánlott tartalom

Feleslegessé vált mobiltelefonokat gyűjt az Auchan

Az Auchan Magyarország is csatlakozik ahhoz az akcióhoz, amelynek célja, hogy minél több, már nem használt mobilkészüléket, GPS-t, tabletet és ezekhez használt töltőt, kábelt gyűjtsenek vissza a magyar háztartásokból, elősegítve ezzel a körforgásos gazdaságot - közölte a vállalat hétfőn az MTI-vel.