Balaton Sound: negyedszer is nagy siker

Strandhangulat, balatoni naplemente, minőségi szolgáltatások és világsztárok hosszú sora – ezek a Heineken Balaton Sound legfontosabb összetevői.

Negyedik alkalommal is majd’ kilencvenezren érkeztek a Balatonpart legrangosabb fesztiváljára, amely David Guetta szerint a legjobb hely a világon – adta hírül Vető Viktória, a rendezvény sajtófőnöke.
Nem véletlen, hogy az elmúlt években sokan fogtak tóparti fesztiválok szervezésébe – több-kevesebb sikerrel -, hiszen a Balatonpart hangulata páratlan. A siker receptje kívülállóként egyszerűnek tűnhet: felhőtlen strandhangulat, négy napon át világsztárokkal. Zamárdi szabadstrandja nélkül azonban mindez nehezen lenne elképzelhető: kell hozzá a tihanyi panoráma, kellenek olyan világsztárok, mint David Guetta, a Pet Shop Boys, a Jamiroquai, a Chemical Brothers, Paul van Dyk, Tricky vagy éppen Németország harmadik helyét a mérkőzést követően nemzetük mezében ünneplő kultikus sztár, Paul Kalkbrenner, de elengedhetetlen még számos finomság és a minőségi szolgáltatások hosszú sora.

David Guetta szombat esti showjára teltház gyűlt össze, huszonötezren érkeztek a Balaton egyik legszebb strandjára. A világ talán legkeresettebb popsztárja már harmadik alkalommal látogatott el a Heineken Balaton Soundra, a publikumot és a szervezőket biztosította arról: az általa ismert fesztiválok közül a Balaton Soundot tartja a legjobbnak.

A már megszokott szolgáltatások mellett idén is találkozhattunk számos újítással. Az egyik előremutató innováció a fesztiválpiacon világszerte elsők között tesztelt kártyás fizetési rendszer. Eszerint egy ingyen kapott kártyára a fesztivál területén több ponton lehetett pénzt feltölteni, mellyel egyszerűbbé vált a vásárlás a fesztivál több pontján. Mint ahogy Gerendai Károly, a Sziget főszervezője elmondta: “ezzel a szisztémával még komfortosabbá válhatnak a fesztiválok, kevesebbet kell sorban állnia a vendégeknek, nem kell a visszajáró pénzzel húzni az időt. A tervünk az, hogy a jövőben ezt a rendszert más fesztiváljainkon tökéletesítsük.”

Fülöp Zoltán és Lobenwein Norbert, a Heineken Balaton Sound főszervezői rendkívül sikeresnek értékelték az idei eseményt, hiszen annak ellenére, hogy az elhúzódó válság hatására kevesebbet költenek az emberek szórakozásra, a látogatószám megközelítette a tavalyi csúcsot. Magyarország leglátogatottabb vidéki eseményére itthonról és külföldről 88 ezren utaztak Zamárdiba.

A fesztivál utolsó óráiban ezrek nézték a strandon a spanyol-holland VB döntőt, Jamiroquai a hosszabbítás kezdetekor lépett színpadra, majd Jay Kay, a rendkívül közvetlen popsztár egész csapatával hajnalig mulatott a nagyszínpad mögötti back stage-ben.

Ajánlott tartalom

Zöld színnel a fenntarthatóságért és a tudatosabb döntésekért

Egyedi zöld színt vezet be termékein a kulacsokat és Microdrinkeket forgalmazó Waterdrop vállalat. A feltűnő, élénk színnel a vállalat kifejezi elköteleződését a környezetvédelem és fenntarthatóság mellett, és egyben szeretné felhívni a figyelmet a környezettudatosabb életmód fontosságára, és a választás lehetőségére.