A mellény, ami minden Facebook like után “megölel”

Mindenki szereti, ha kedvelik a Facebookon, amit megosztott, de egy öleléssel nem ér fel egy like. Melissa Kit Chow, a Harvard egyik tervező hallgatója szerette volna a kettő közötti különbséget áthidalni.

A Like-A-Hug egy olyan speciális mellény, mely a virtuális jókívánságokat alakítja át „öleléssé”. A közösségi médiára kötött speciális ruhadarab érzékeli, ha valaki kedvel valamit, amit a Facebookon megosztottunk, és egy kicsit felfújódik, így szimulálva egy ölelést. A mellényt Melissa az MIT Media Lab két mérnöke, Andy Payne és Phil Seaton segítségével készítette el. A felfújódás következtében összeszűkül egy kicsit a Like-A-Hug, ha pedig a like-oló is visel egyet, akkor egyből viszonozhatjuk is az ölelést. Az ötlet egy távkapcsolatokról szóló beszélgetésből született, Melissa és barátai úgy gondolták, hogy a közösségi média és az internet által nyújtott kommunikációs lehetőségek ellenére egy valódi emberi kapcsolatot ezek még nem tudnak helyettesíteni. Így jött a mellénybe integrált Facebook ötlete. Melissa azt reméli, hogy a Like-A-Hug egy kicsit közelebb hozza egymáshoz a virtuálisan társalgó embereket.

Ajánlott tartalom

Zöld színnel a fenntarthatóságért és a tudatosabb döntésekért

Egyedi zöld színt vezet be termékein a kulacsokat és Microdrinkeket forgalmazó Waterdrop vállalat. A feltűnő, élénk színnel a vállalat kifejezi elköteleződését a környezetvédelem és fenntarthatóság mellett, és egyben szeretné felhívni a figyelmet a környezettudatosabb életmód fontosságára, és a választás lehetőségére.