A Forzaban eredeti Tesla dobog

Biztosak vagyunk benne, hogy szinte minden cseperedő fiúcska álma, hogy videojátékokat gyárt, teljes munkaidőben.

Az iparág kezdi kinőni magát, rengeteg embert vonzanak, ezért a vállalatok arra játszanak, hogy minél reálisabb hang- illetve képvilágot tehessenek a fogyasztók elé. Hogyan juthatunk reális hangokhoz? Hát, mondjuk menjünk ki terepre és vegyük fel ott, élőben, ahogy azt kell. A régi sulis játékokban a sípszót is mindig az iskolaudvaron vették fel… A Microsoft Game Studios pár hangmérnöke is így tett, mikor rájöttek, szükségük lesz pár élethű hangra vadi új játékaikhoz, a Forza-hoz és a Project Gotham Racinghez. Tom Burt, egy elektromos Roadster #203-as tulajdonosa pedig nagylelkűen kisegítette őket…

Lássuk, hogy lett felszerelve az autó:  „A csapat a helyi motorsport parkot használta, mely korábban repülőtér volt. Korán találkoztunk (7:30-kor) , így felszerelhették mikrofonokkal a kocsit. Két órával később, több nagy mikrofon éktelenkedett a Tesla Roadsteren, egy az oldalán, egy a hátulján és egy a csomagtartóban, aztán kettő elől, közel az első kerekekhez, egy az utastér belsejében. A hangmérnök ült mellettem, én pedig vezettem.”

Tesla Roadster

Ezt követően különböző sebességek mellett rögzítettek hangokat, több különböző talajon. Aztán eljött az ideje a keményebb vezetésnek, akkor aztán jött a gumicsikorgatás! Nagy köröket tettünk meg, ráadásul elég gyorsan, így a kerekek 30 másodpercig egyfolytában üvöltöttek.” – így Burt.

És most jöjjön a legizgalmasabb rész! Csemege…
Két hangklippel szolgálunk.
Itt pedig 119 mérföld / órás sebességgel száguld a Tesla. Motorzaj? No, thanks.

Ajánlott tartalom

Rekordmagas szinten a csehországi személyautó-gyártás

Az első negyedévben éves szinten 11,5 százalékkal 394 443 darabra nőtt a személyautó-gyártás Csehországban - közölte a cseh autóipari szövetség csütörtökön Prágában. A közlemény szerint ez az eddigi legmagasabb első negyedévi termelési adat.