A Facebook megelőzi a tévét

Előnyben az internet: a televíziós premier előtt bő egy héttel a Facebook közösségi portálon mutat be egy környezetvédelmi témájú dokumentumfilmet április elején a PBS amerikai tévécsatorna.

A közszolgálati adó közleménye szerint ez az első alkalom, hogy a nagy csatornák egyike az interneten sugároz először teljes egészében egy dokumentumfilmet.
A vetítés során a felhasználók rögtön meg is oszthatják véleményüket Marc Samels producerrel. “Ez lehetőség arra, hogy olyan új közönséget érjünk el, amelyet este egyébként nem tudnánk” – mondta a producer a The New York Times című lapnak.

A PBS az április 11-i Facebook-vetítés után nyolc nappal sugározza majd az Earth Days című alkotást. A 102 perces dokumentumfilm az amerikai környezetvédő mozgalom kezdetét mutatja be.
A készítőket nagy izgalomban tartja az internetes vetítés. A televízió Samels szerint olyan, mint egy távoli médium, és “az egész munka eltűnik egy fekete lyukban” – a Facebookon ellenben rögtön reagálnak és értékelnek a nézők.

Ajánlott tartalom

Zöld színnel a fenntarthatóságért és a tudatosabb döntésekért

Egyedi zöld színt vezet be termékein a kulacsokat és Microdrinkeket forgalmazó Waterdrop vállalat. A feltűnő, élénk színnel a vállalat kifejezi elköteleződését a környezetvédelem és fenntarthatóság mellett, és egyben szeretné felhívni a figyelmet a környezettudatosabb életmód fontosságára, és a választás lehetőségére.